Så länge sedan

Det var så länge sedan jag uppdaterade här! Tiden går så fort man hinner inte med allt man tänkt sig tyvärr...
 
Nu är det bara 2 veckor kvar till den lilla kommer ut! Helt sjukt! Det har gått så fort! Jobbar bara 3 dagar till sen blir jag ledig, skönt! Känner mig otroligt trött nu och det börjar bli tungt..
Men annars har jag mått hur bra som helst dessa 9 månader! Skönt!
 
Bebisen växer och mår bra! Vi var på ett extra ultrljud vecka 32 och då låg bebisen ca 200 g över medel.
Jag tror att Jag har gått ner mer i vikt men som tur är så har ju bebisen bara vuxit på.
 
Vi har skrivit ett förlossningsbrev också men inte packat väskan, det får väl bli nån kväll denna vecka. Känns helt sjukt att man ska åka till BB och sedan komma hem med en bebis..! Overkligt!
Allt är inhandlat iaf. Skönt att det är klart. Vi provade tom att sätta in bilbarnstolen i går också så att vi vet hur det ska göras. Nu är det bara att vääänta... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0