7 veckor

Min son har nu hunnit bli 7 veckor! ...som jag brukar säga, tiden går sååå fort!! Det känns så konstigt att säga min son oxå...jag som trodde att jag aldrig skulle kunna få barn!
 
Han mår bra och jag mår bra iaf. Han växer och det går så fort! Han har redan börjat le lite! Känns så kul! Han känner igen mig och min röst!
Jag har gått ner lite till nu. Väger 70 kg och jag är så smal! Nu kan till och med JAG se det själv i spegeln! Känns overkligt men så himla skönt! Jag smal! ...och när man handlar kläder så kan jag ha M och ibland till och med S!! Det trodde jag aldrig!!

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Snart har du haft din son i dina armar i 2 månader och du är SMAL. Tänk vilka bra resultat du fått efter ditt kämpande. Kram på dig

2012-11-16 @ 15:10:56
URL: http://itekoppen.wordpress.com
Postat av: Anna

Vad härligt att du njuter av livet som mamma

Hur mycket gick du upp under graviditeten? Och hur mycket har du gått ner efter förlossningen?

Vad roligt att få känna sig smal

Vi planerar att skaffa en bebis till men jag är så rädd att gå upp så mycket igen, är nere på normalvikt nu och det känns jätte skönt så här ett år efter operationen

Sköt om dig och familjen

Kram Anna

2012-11-17 @ 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0