Ultraljud

I torsdags var i på ultraljud! Villken upplevelse!! Och gud vad jag skrattade! Först när hon tryckte den där grejen mot magen kittlades det och så blev man kissnödig och sen såg vi bebisen på skärmen! Helt sjukt! Jag skrattade så att jag nästan grät! Barnmorskan var tyvungen att säga åt mig att jag skulle Försöka skärpa mig för annars kunde hon inte få nå bra bilder.. Jag blev lugnare men bebisen snurrade runt och låg knappt stilla något alls! Men så kul att se! Den såg så liten och fin ut! Det blev så verkligt, jag har VERKLIGEN en liten människa i mig! Otroligt! Jag fick BF 4 oktober, spännande!



Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Sockerbulle

Hittade hit från Viktop.se. :)

Stort grattis, både till viktnedgången och graviditeten!



Får jag fråga om du blev gravid utan hjälp? Har själv PCO och förhoppningsvis en op framför mig.



Kram på dig!

2012-05-18 @ 22:10:57
URL: http://Sockerbulle.wordpress.com
Postat av: MJ

Hej Sockerbulle.

Jag blev gravid utan hjälp. Hade köpt en hel del ägglossningstest för att försöka ta reda på när jag har ÄL...testen blev aldrig positiva...men gravid blev jag! =)

2012-05-20 @ 19:29:08
URL: http://ttypiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0