Sparkar

I går var bebisen het carzy! Den sparkade för fullt hela eftermiddagen! Känns helt sjukt! Som att man har en fisk som simmar omkring och sprattlar! I går kväll var den i gång också så att sambon hann känna av lite sparkar! Helt sjukt! Är nu i vecka 20 så har ca hälften av tiden kvar...hoppas det går fort! I morgon ska vi på ultraljud också...vet in teom vi vill veta vad det blir eller ej...vi får se.. Jag tror iaf att det blir en pojke..det är va de flesta säger till mig.. hihi, spännande!!

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Jag har bytt blogg nu! Vad roligt att du har en liten sprattel där inne som verkar må bra. Jag ska hålla tummarna för dig. Hur gick ultraljudet?

2012-05-11 @ 11:24:19
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0