Det gick bra i går

Det gick bra att träffa barnmorskan i går. Hon frågade om min GBP operation, mina alkohol-vanor, tog lite prover och så. Det var en lite äldre dam, hon verkade gullig. Proverna var också bra. Jag hade hög järnhalt i kroppen men det är nog pga av att jag ätit järn-tabletter sedan operationen. Blodtrycker var rätt lågt som vanligt. Hon skulle ta några rör med blod för att kolla upp olika sjukdomar, dom 2 första rören gick bra men sen tog typ mitt blod slut..hon fick hålla på att fiffla och dona för att blodet skulle börja rinna igen, det gjorde ont. Men tillslut fick hon iaf sina 4 rör. Vi fick en liten bok med info om barnet tillvägs och förlossning och allt. Känns spännande och nervöst! Är ju i vecka 11 nu så om Bara 2 veckor har jag passerat den mest osäkra tiden! Helt sjukt! Veckorna har gått fort! Hon sa att förlossningsdatumen är 30 september, men att det förmodligen skulle bli några dagar in i okt i stället efter som att jag har haft oregelbunden mens blir det ofta senare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har också gjort GBP i december 2010.

Väntar också barn o har förlossningsdatum samma dag som dig. Lite roligt.

2012-03-09 @ 13:47:11
Postat av: EllinorO

Vad härligt att det gick bra. Ska hålla tummarna de här två veckorna för dig och fästmannen att bebisen vill träffas.



2012-03-10 @ 20:45:10
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0