Äntligen fradag!

Fredag i dag! Skönt! Härligt att få sovmorgon i 2 dagar...fast jag brukar inte kunn asom länge på helgerna längre...men man kan i alla fall ligga kvar i sängen! =) Har sjukt mycket gaser, speciellt på näterna...magen känns helt svälld på morgonen när man vaknar. Annar så tror jag faktistk att jag börjar må bättre!! ...peppar peppar... Längtar till ultraljudet så att man få se men det blir inte förs än efter USA så det är några veckor kvar. Tycker itne att magen har växt så mycket heller...eller ibland tycker jag den växt...och ibland inte. Men har svårt att ha jeans i alla fall..tycker dom trycker i magen speciellt när man ätit. Var tvungen att avboka ettårs kontroelln på Ersta igen! Har så svårt att komma från jobbet! Men nu bad jag om en Sen eftermiddagstid...får se vad dom kan ordna. I helgen ska jag försöka komma i väg till nåt shoppingcentrum och kolla lite på större kläder..kanske ett par mammabyxor? Annar så tänkte jag köpa några uppsättningar leggings och tunikor..det är ju också skönt och luftigt att ha! Sommar/vårväderet verkar ha försvunnit också, tråkigt! Nästan så att man skulle behöva ta fram vinterjackan igen. Just det, har fått problem med tänderna på högra sidan! Tycker att det ilar i alla täner! Sist jag var hos tandis sa han att man lätt kan få för sig det när man är gravid... Jaha, men jag kan ju inte äta på den sidan! Ska se om jag ska boka en tid där igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0