Hello 70-talet!

Vägde mig i går, precis som jag brukar göra på söndagar, och vägen stannade på 79,7 kg!! Hur kan JAG väga så lite?! Det trodde jag aldrig!! Härligt!

Vi har flyttat i helgen också. Skönt att äntligen få större och komma närmare fästmannens och min familj! =)

Förre veckan ringde jag Sabbatsbergs-gyn och bokade tid. Ska dit den 2 feb. Blir nervös.. Umdra om hon då kommer att skriva ut tabeltter som ska göra så att man får ägglossning..?! Spännande..och nervöst..! Får se om det fungerar..

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Åh vad härligt med flytt, då kanske du kan blogga oftare =)



Jag förstår att du är nervös. Det där med barnagörande och fertilitet det är nått jag får ont i magen av bara jag tänker på det. Har ångest.

Jag ska hålla tummarna att det fungerar. Om du vill får du gärna skriva om det.

2012-02-01 @ 00:01:59
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0