Februari

Tänk va tiden går fort! Nu är det redan februari! 10 månader sedan operationen och 48 kg lättare! Har nu bara 4,1 kg kvar till mållvikt 75 kg!!
Folk runt omkring mig säger att jag inte får gå mer ner nu...att jag verkligen är Jätte smal..konstigt, jag som fortfarande inte kan se det... Vet inte om jag känner att jag har mer ork heller.. Tror inte det.

I morgon ska vi till gyn.. Tänkte avboka besöket men gjorde inte det. Nervös över vad hon ska säga.. Men det kan väl inte vara så farligt egentligen..?

Hade sjukt ont i ryggen/magen i går...kändes lite som träningsverk hade svårt att sov ai natt men nu känns det bättre. Undra vad det kan ha varit?

Ska börja pyssla på en GBY-scrapbook. Ska bli kul. Får se om jag kan scanna in resultatet här sen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0