Det gick bra

Det gick bra på gyn i går. Berättade att jag gjort ÄL-test de senaste månadera utan att testa positivt... Hon frågade om jag hade haft mensverk - och det har jag ju haft, jätte ont! Och så frågade hon m jag haft PMS - då nickade sambon.. =) Och båda dessa hör tydligen ihop med ägglossnign såhon tyckte det var ltie märkligt.. Såna tester är ju inte alltid 100% säkra sa hon.. Jag fick i alla fall lämna blodprov där hon sa att man kan se om ÄL skett och så skulle hon skicka en remiss till Sophiahemmet där dom gör en riktig utredning. Undersökningar, prover, sambon får lämna spermaprov mm.. Så nu går vi vidare.

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Vad bra att det gick bra. Hoppas ni får den hjälp ni behöver nu.

Håller tummarna för dig

2012-02-03 @ 14:40:51
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0