Påsk och för trånga byxor

Jag som hela mitt liv gått och hållit in magen för att se smalare ut orkar inte göra det längre. Bebisen tar för stor plats! Svårt att vänja sig av med något som man gjort i så många år! Har i alla fall beställt ett par mamma byxor och 2 tunikor på nätet. Hoppas det passar. Ska försöka komma i väg i helgen och kolla på lite kläder också...fast vill inte handla för mycket efter som vi drar till USA om 2 veckor! Men bikini måste jag också ha! Det lär ju bli bada i USA! Och bikinin från förra året är väl inget att tänka på...!? Sista arbtesdagen innan man får ledigt i 4 dagar. Skönt! Vi ska till mamma och äta påskmat på lördag. Ska bli trevlig! Hoppas det blir fint väder!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Hoppas att du mår lite bättre och att illamående börjar att ge sig för dig



Igår ställde jag mig på vågen och minus 35kg och det känns kanon, längtar så tills jag är under 70 strecket



Hoppas ni får det kanon på er resa



Kram Anna

2012-04-24 @ 07:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0