Lämnat blodprover

I dag var jag på Ersta och lämnade blod. Hur mycker som helst kändes det som! Tror hon tog 6-7 olika rör! Men jag hade visst glömt att fasta. Man skulle ha fastat sedan 20:00 i går kväll... Men vaddå, fast ända till lunch det är ju omöjligt! Var tvungen att ta en smörgås till frukost i morse...så frå se hur proverna bli.. Ska dit igen den 10 april för att träffa dietisten. Tror att hon kommer att säga att jag äter för lite och att jag blev gravid för tidigt efter operationen men vi får se..

Kommentarer
Postat av: Anna

Rekomendationerna är 1 år efter opeartion. Men finns de som blivit gravida direkt efter och det har gått bra för dom. Hur ofta äter du? Ja fick order av min läkare att äta varannan timma.

2012-04-02 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0