Var ju som sagt..

Var ju som sagt hos gyn i fredags. Hon skrev ut en medicin som skulle få min mens att komma igång...
Hade ej tid i helgen att häma ut medicinen och i måndags, UTAN TABLETTERNA, så fick jag mens! Det började som jätte lite...brun-rött. Men i dag och i går! Helt sjukt mycket blod!! Får byta tampong ca varannan timme.. Ska det vara så mycket? Gyn-läkaren sa ju iof att det kunde bli mycket...men så här mycket?!  Hoppas det trappas ner lite. Har harft JÄTTE ont också! Gått på Ipren.
Känns kul att mensen kom i gång, kommer knappt ihåg när jag hade det sist..! Får se om det blir någon ÄL.. Är tveksam. När hon kollade genom ultaljudet så sa hon ju att jag hade "många blåsor"..
Ska tillbax till Sabbatsberg och lämna blodprov i dag också. Så den 4 okt har jag telefontid med läkaren och så får vi se vad proverna visar och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0