Måndag igen..

Har köpt hem massa ägglossningstest, ska börja testa om 2 dagar... Är sååå spänd och nervös inför detta. Har jag någon ägglossning...?
Det är så mycket dokumentärer på TV nu ang barn. "Barn till varje pris", "Drömmen om ett barn" känns så konstigt att detta är så aktuellt just nu, när det är så aktuellt för MIG också. Men det är intressant att titta på.


Fick en så himla fin kommentar på min blogg i dag! Tack det värmde verkligen!
Det var från tjejen med denna http://olssonskrypin.blogspot.com/ blogg. Hon verkar supergullig!

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Det är jätteintressant att titta på. Jag har följt båda serierna.

Jag hejar på dig och ägglossningstesten. Kom ihåg och äta folcyra innan du blir gravid bara. Det rådet har jag läst överallt. Det ska vara bra för att motverka ryggmärgsbråck.



Då har du nog inte PCO om läkaren säger så. Har de spolat äggledarna på dig än?

För annars kan det vara en bra idé.



Hur går det med GBY'n ?



2011-11-01 @ 21:10:52
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0