sista dagen..

I dag är det sista dagen i London. Vi har verkligen haft det jätte bra men nu ska det bli skönt att komma hem.
Sambon och jag förlovade oss i går!! Känns verköigen jätte kul så nu blir det bröllop om ca 1 1/2 år!! Vi hade en jätte mysig dag som började med frukost på ettt mysigt fik där satt vi också på oss rngarna. Sen var vi runt i London hela dagen. London eye, Madame Teussus, det blev en jätte mysig dag!
I torsdags kväll var vi ute och åt. Jag beställde en jätte god pasta med jätteräkor, sjukt gott! Och så slog vi på syort och beställde efterrätt... Tog vaniljpanacotta. Såååå hima god....men efter ett tag kom magvärken.. Vi fick skynda oss hem och jag tok-dumpa...

Kommentarer
Postat av: EllinorO

GRATTIS! Åh vad roligt att ni förlovat er. Så underbart. Vad roligt.

Du får berätta mer när du kommer hem. Synd på tokdumpingen. Men det är väll så det är.



Jag ska också göra en gbp. Vart gjorde du din?

2011-11-15 @ 00:03:18
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0