Dålig..

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera den senaste tiden.. Vet inte varför, det blir bara inte av helt enkelt.


Vi var ju i London och förlovade oss 11-11-11! Nu har vi bestämt datum för bröllop också (om det inte ändras) 2013-06-01! Vi har redan börjar planera lite smått. Känns kul och spännande. Blir lite nervös för enligt min svärfar så kommer det bli ca 350 gäster PLUS mina... Hehe, tur att jag inte har så många att bjuda då..! Det är ju sambon som har många vänner och Mycket släktingar och enligt deras tradition så måste man bjuda Alla.. Hihi, men det ska bli kul! Ska börja kolla lite smått efter en klänning. Svårt, jag har inte en aning alls om hur jag vill att den ska se ut! Jag hoppas att jag hittar en klänning som jag bli kär i direkt när jag ser den!


Annars då. Livet som GBP-opad rullar på. Märker/känner inte så mycket av det. Det är bara på vågen och kläderna jag märker att det fortfarande rasar ner. Har nu gått ner 42 kg! Hur skönt och kul som helst! Rensade lite i garderoben i går. Köper kläder som ag knappt hinner använda innan de blivit för stora! Det blev en hel del som lades upp på Tradera! Tycker det är så skönt att kunna sälja kläderna för en liten slant i stället för att kasta dom! Känns bra att de kommer till nytta!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt att känna att operationen verkligen var lyckad och ett jätte grattis till det stundande bröllopet, oj 350 personer låter jätte mycket



Kan du inte skriva ner lite hur din dag ser ut med mat, jag tycker att det är lite svårt att komma på mat och även mellanmål att äta



Åter igen ett jätte grattis till både förlovningen och din fina viktnedgång



Kram Anna

2011-11-29 @ 09:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0