7 månader

Nu är det ganska precis 7 månader sedan jag opererades. Tiden går så fort! Jag mår jätte bra och min vikt bara minskar och minskar. Helt sjukt bra!
Fick frågan i dag om jag ångrar operationen. Det enda jag ångrar är att jag inte gjorde operationen Tidigare.
Men men, ska inte gräva ner mig i det utan är SÅÅÅ nöjd att jag gjort det!
Har inte krämper eller bekymmer. Tycker att allt fungerar jätte bra!
Har totalt gått ner 39 kg!! Vill gå ner ca 14 kg sen är jag jätte nöjd och har ett normalt BMI!

Kommentarer
Postat av: Anna

39kg på 7 mån är ju kanon bra, hoppas också att jag får samma resultat, nu är det snart bara 2 flyt dagar kvar....



Nått jag behöver tänka på när jag ska börja äta igen??



Hoppas du får en trevlig helg



Kram Anna

2011-11-05 @ 12:26:39
Postat av: MJ

Anna, hur har det gått med allt?! Bra hoppas jag!



När man börjar ätta igen så tycker jag man ska tänkte på att äta SAKTA! Det är Jätte svårt och äta på 40 min (som man fått instruktioner om) är omöjligt! Ta det lugnt när du provar "ny" mat.



Kramar!

2011-11-07 @ 11:19:07
URL: http://ttypiskt.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Är lite nervös nu kan jag säga... i morgon är det dags för operationen



Hoppas att ni får en jätte härlig resa till London



Kram Anna

2011-11-07 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0