I dag

Vägde mig i morse...kan inte hålla mig till att bara väga mig 1 gång i veckan...i dag stod vågen på 114,1 kg!!
Alltså i dag, precis 1 månad efter opertionen -12,6 kg! Härligt!!


Meeeen...min men har fortfarande inte kommit.. Har inte haft mens på...jaa..jag minns knappt när! Har ju haft väldigt oregelbunden ända sen jag började med p-stav och det måste vara ca 7-8 år sedan!
Men nu har jag inte haft något preventivmedel alls sedan januari 2010 och vad jag kan minnas har jag bara haft något som liknade mens 1 gång sen jag slutade!!
Hoppades mensen skulle komma tillbaka...men inte....! Om jag inte fått någon mens när jag börjar närma mig 100-105 kg så ska jag kontakta en gynekolog tänkte jag..får se vad man kan få för hjälp där...



Började i dag skriva på min operationsberättelse och den blev lååång! Lägger upp den här så fort jag är klar!



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att det går bra för dig



Hoppas även att mensen kommer igår för dig snart, nu kan det ju även bero på att du går ner i vikt och blir en rubbning därför



Kram Kram Anna

2011-05-05 @ 07:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0