Haft en sjukt dålig dag

Haft en sjukt dålig dag i dag... Känner mig allmänt nedstämd.
Vet inte om det "bara" är det med barn som tynger mig eller om det är annat också.
Känner ingen direkt glädje...vill bara sjukskriva mig och ligga hemma under täcket.
En av mina bästa vänner och kollega(skrivbordet mitt emot) är gravid också. Självklart är jag jätteglad för hennes skull....men så klart får det mig att bli påmind varje dag... Jobbigt.


Men det fungerar bra med magen i alla fall. Glömde att tejpa ärren i dag men det kanske är bra för huden att vara utan tejp ibland också.
-15,5 kg var det i går när jag vägde mig! Börjar kännas rätt bra på kläderna.

Kommentarer
Postat av: Anna

15,5kg härligt och det är ju bara en början.... jätte bra kämpat



Jag fick reda på idag att hc fått tillbaka min remiss och jag får ingen op då jag inte har 40 i BMI

Så nu lär jag ta tag i det själv



Kram Anna

2011-05-16 @ 22:47:46
Postat av: MJ

Va tråkigt att du inte får någon op!



Hoppas att det går bra för dig att ta tag i det själv! Lycka till!



Massa kramar!

2011-05-17 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0