Fredag

Sambon har hämtat bonusdottern i dag. Så i kväll blev det Super Mario spelande och lite fredagsmys.
Chips. Kan faktiskt äta det utan att må dåligt.. Det enda jag dumpat på än så länge är glass. Har fått ont i magen ibland när jag ätit men det har gått över rätt fort igen.

Har mått jätte dåligt i dag. Varit ledsen. En kompis berättade att hon är gravid igen. Hon ska ha i mitten av nov. Självklart blev jag jätte glad för hennes skull....men sammtidigt jätte ledsen för vad jag kanske inte kan få..
Uch, jobbigt... Vill bara lägga mig under täcker och ligga kvar där resten av livet....¨
Det är ju inte Helt säkert att jag inte kan få barn...men ändå är det så jobbigt... Vet inte när jag ska ta kontakt för att ev få hjälp...behöver nog gå ner så att jag är under 100 kg i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anna

Skickar en kram till dig och hoppas att ni kommer att få barn i framtiden



Ett tips till dig är att äta apiforce, bidrottninggelé, det ska vara bra för ägglossning



Kram på dig

2011-05-14 @ 13:24:00
Postat av: MJ

Tack så mycket Anna!



Har precis beställt hem 30 kapslar Apiforce! =)



Kram

2011-05-14 @ 22:37:34
URL: http://ttypiskt.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Hoppas att dem hjälper dig



Ta dem samma tid och gärna före frukosten på morgonen



Kram kram

2011-05-15 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0