Återbesök

I dag var var jag på Ersta på återbesök.
Fick träffa dietisten och en sjuksköterska.
Vi pratade lite och jag fick berätta vad jag äter på en dag... Diestisten kom fram till att jag äter för lite..
Måste få i mig mer proteiner, mejeri-produkter och jag måste få i mig mer vätska. Ska jobba på det!
Därför jag har så lite ork trode dom. Sa att jag blir helt slut efter promenad med hunden och dom berättade att så här långt efter operationen ska man vara pigg och orka massa...men så känner inte jag. Men som sagt, mer proteioner så ska jag nog känna mig piggare!



Var på en arbetsintervjuv i dag också. Spännande! Kändes jätte bra men vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt med intervju, håller tummarna för att du får jobbet



jag har skickat in en egen remiss till Uppsala nu, får se om de godtar den, hörde någonstans att de inte tar emot egen remisser....



Hur går det för dig? Hur känns det nu när det gått ett litet tag?



Kram Anna

2011-05-31 @ 16:21:34
Postat av: MJ

Hoppas det går bra med din remiss som du skickat iväg! Håller tummarna för dig!!!



För mig går det bara bra! Alla kläder börja bli för stora nu och det känns ju kul för då vet jag att jag går ner i vikt efter som att jag inte ser det själv.. Men jag får en del kommentarer av vänner och bekanta som säger att det SYNS! Härligt! Passar perfekt nu till sommaren! Vet inte om du läste med bidrottningsgelekaplsarna fungerar nte verkar det som...inte än iaf.. :( Men det kanske kommer.



Kram

2011-06-10 @ 08:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0