-14,4

-14,4 kg i dag!!! Känns helt sjukt bra! ...synd bara att jag inte ser det! Känner det lite på kläderna bara..

Var på Ersta i fredags. Fick jätte on ti magen på eftermiddagen i torsdags. Sen hade jag ont hela kvällen och mådde lite illa. Fredags morgon kändes det bra men när jag ätit frukost kom värken tillbaka och satt i hela förmiddagen. Ringde Ersta och sa att jag hade ont. Niklas som opererade mig ringde tillbaka och frågade om jag hade möjlighet att komma dit. Sa att jag var på jobbet och det är ju en bit att åka hem till Sthlm men han sa att jag skulle komma förbi Ersta på vägen hem.
Var där straxt efter 4. Han klämde lite på min mage och jag berättade att jag kände mig bättre. Han sa att jag kunde åka hem och om jag får akut ont i helgen så får jag åka in till Ersta igen annars ska han ringa mig på måndag.
I helgen har jag inte haft ont så det känns bra. Kanske var äpplet jag åt som jag fick ont av...kändes konstigt att man skulle ha ont i 2 dagar av det.. Men men skönt att jag mår bättre nu iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0