Om 1 vecka...

Om 1 vecka är det dags! Då sitter jag på Ersta vid den här tiden.. Usch, blir helt sjukt nervös när jag tänker på det!! Undra hur det kommer gå!?
Velar fram och tillbaka hela tiden...ska jag...ska jag inte...ska...ska inte... Men egentligen har jag ju redan bestämt mig.. Får tänka på de biverkningar/sjukdommar man kan få om jag inte opererar mig..
Och tänk om önskan att skaffa barn kan gå i uppfyllelse när jag opererat mig och gått ner i vikt! Vilken lycka!

SMSar precis med min nyfunna vän J. Hon är på Ersta just nu och ska göra en GBP-operation! Hon är nevös och jag försöker peppa henne... "Det kommer gå jätte bra. Tänk vilka följdsjukdommar man kan få om man inte opererar sig. Dom är ju så duktiga på Ersta så du är i trygga händer. Klart man velar men egentligen har man ju redan bestämt sig."
Det kommer gå jätte bra för henne! Precis som det kommer gå för mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Ramlade in på din blogg via viktop.se. :) Hoppas att allt går bra för dig!

2011-04-06 @ 08:50:29
URL: http://sanma.blogg.se/
Postat av: Anna

Skickar en stor kram till dig och hoppas att operationen gick bra



Kram Anna

2011-04-07 @ 07:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0