Modifast

Nu har jag beställt Modifast. Ska börja mitt 2 veckors flyt på måndag. Usch, det bara vänder sig i magen när jag tänker på dom där Modifast... Har int eprovat just det märket förut men har druckit Allevo, antar att det är nästan samma sak, och det var iiiiinte gott!! Usch! Hoppas Modifast smakar bättre! Beställde massa olika smaker.
Börjar bli jätte nervös nu också! Mådde illa hela dagen i går för att jag var så nervös!! Bara 3 veckor kvar till op!! Och jag börjar tveka... Egentligen har jag ju betämt mig men är det Verkligen så illa att jag Måste operera mig..!? Ja, men det kanske är det. Jag fåt tänka på hur bra jag kommer må när jag gått ner i vikt! Alla gamla kläder som jag kommer kunna ha igen! Och jag kanske kan bli gravid till och med!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer säkert vara jätte glad att du gjort operationen när du börjar att gå ner



Själv väntar jag på att de hör av sig om min remiss som skickades för snart 6 veckor sedan men jag inte har hört någonting



Kämpar på med LCHF och hoppas att det här är mitt sätt att gå ner i vikt



Lycka till



Kram Anna

2011-03-16 @ 07:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0