Lördag 4 juni

I dag är det precis 2 månader sedan operationen! Tänk vad tiden går fort! det känns som det var i går.
Annars så mår jag bra. Det fungerar bra att äta fast jag måste försöka lära mig att äta SAKTA och så måste jag äta mer mejeriprudukter! Det sa dom på återbesöket. Ska försöka engagera mig i det!

I kväll ska vi ner på stan och träffa några kompisar. Vi ska gå ut och äta sen ska vi till Söder och dricka öl/vin. Ska blir riktigt kul!! Har inte druckit alkohol sedan operationen så jag hoppas det går bra. Men det blir i alla fall inte så mycket nåt glas vin bara tänkte jag.
Härligt sommar väder ute också! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Viktkarusellen - {lillastorajag}

Kul att även du har genomgått en gbp! Hur har de två första månaderna varit? Vad har varit tuffast på resan så här långt? Står själv inför en operation nu i höst. Kul att kunna läsa om andra som redan har genomgått en GBP.



Allt går ju så mkt lättare när man kan dra fördel av andras erfarenheter av hur livet ser ut efter operationen. Tack för att du delar med dig :-)



Trevlig dag!



2011-06-05 @ 14:33:16
URL: http://viktkarusellen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0