Helgen som var

I lördags var jag ute med sambon och några vänner. Första gången jag drack alkohol efter operationen. Det gick bra tycker jag fast jag tog det vääääligt lugnt!
Vi började med middag kl 18 till det drack jag en halv flaska cider och tapas. Helt sjukt gott!
Vi fortsatte till öltält där drack jag 1 cider. Efter det så blev det ½ glas vin på nästa ställe och sista stället vi hamnade på(båten) blev det ett glas vin. Kände mig lite halv-lullig, inte alls berusad. Men det jag drack var utspritt över så många timmar, började vid kl 18 och tog sista vinet vid kl 01.
Det var en riktigt trevlig kväll! Länge sedan jag var ute.

Tydligen pratar jag någon slags dialekt också enligt en kille jag pratade med i baren...det hördes tydligt att jag var från landet...fattar inte! Jag pratar ju precis som alla andra i Sthlm!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0