Gamla kläder

Börjar komma i mina gamla kläder igen! De som jag hade sist när jag gick ner rätt mycket i vikt! Känns jätte bra!

Hur mår jag annars då? Jo rätt så bra tycker jag fast det är jobbigt med maten ibland.. Som i går när jag åt middag, potatis och lax med majonäs/creme fraiche sås efter några tuggor så mådde jag jätte illa! Kanske var det såsen som blev för fet eler så åt jag för fort? Fick i mig jätte lite.

Måste komma igång med promenade/träning också! Just nu har jag ingen ork! Vill bara vara hemma när jag väl kommer hem från jobbet! Nej äta lite mer så blir jag nog piggare!



Bidrottningsgele-kapslarna som jag äter verkar inte fungera på mig heller.. Ingen ÄG här inte.. Försöker att inte tänka så mycket på det, börjar jag tänka så sjunker jag ganska snabbt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0