Ny klänning

Skickade efter en klänning från H&M som kom i går. Det var en tight modell i storlek 46. Och den passade! Kanske är liiiite trång men tänker ändå behålla och hoppas att den kommer sitta som en smäck om 3-4 veckor! Lagom tills min kära bror kommer och hälsar på för då ska vi ha lite holabalou!

Tappar fortfarande enormt mycket hår! Är lite orolig att jag inte ska ha nå hår kvar snart.. Men det blir kanske bättre snart hoppas jag.

Hade någon slags blödning i går och i förrgår. Det var så himla lite så jag vet ens inte om man kan räkna det som mens... Men jag är glad att det händer något i alla fall. ÄL och mensen kanske är på G! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt att köpa kläder och känna att det faktiska är roligt att prova



Jag läste någon artikel att det är effektivare att gå ner i vikt än att genomföra än ivf.... Så jag håller alla mina tummar för er, är helt säker på att ni har en liten bebis snart



Kram Anna

2011-07-13 @ 23:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0