Informations träff

I dag har jag varit på informations träff på Ersta! Drog med mig sambon också! =)
Blev jätte nervös på vägen dit! Men fattar inte varför det var ju bara en informations träff!! Vart iaf jätte nervös och sen när mötet väl började så mådde jag jätte illa och trodde att jag skulle svimma! Vet int eom det var för att jag var så nervös inna och sen slappnade jag av och då kom illamående och att jag nästan svimmade.. Eller om det var för allt blev så verkligt! Att jag verkligen ska göra denna opertion! Jag som aldrig opererats förut och nu ska jag göra denna rätt stora opertion! ...undra hue det kommer gå..? Jag har ju läkar och sjukhus skräck..

Alla som var på mötet satt och smyg-titta lite på varandra... Hehe, blev så full i skratt när man kom in i salen, det var ett riktigt tjockis-möte...så där passade jag ju in!

På fredag är det träff med dietisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0