Dietist möte

I dag var det möte med dietisten! Jag och 2 andra tjejer som också var på samma infoträff som mig var där tillsammans! Det gick jätte bra!
Dietisten, Gunnel, var jätte trevligt och sympatisk! Hon berättade allt om hur man ska äta och när och vad...! Massor att komma ihåg! 3+4 tjatade hon mycket om. Alltså Frukost, lunch, middag + 4 mellanmål! Man kommer typ att äta heeela tiden! Och så berättade hon att 2 veckor innan opertionen så måste man äta sån där Modifast. I 4 veckor efter opertionen så ska man också äta flytande föda sen 2 veckor puré föda och sen kan man börja med vanlig mat! det blir alltså totalt 8 veckor utan "riktig" mat! Hehe...undra hur det kommer  att gå...!? Men jag känner mig rätt ladda inför detta så det kommer nog gå bra!

Min fiiiina sambo var med som moraliskt stöd också! Vad skulle jag göra utan honom!? =)

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hej!



Jag ska själv på infomöte samt dietist i början på feb och en vecka efter det till läkare.

Jag är längtar som fan och undrar hur du kände det när du var på mötena. Är man godkänd till op om man fått alla dessa tider eller är det läkarens sista ord som gäller?

Skulle vara tacksam om du ville maila mig ett svar istället!



Mvh, Mirre

2011-01-15 @ 11:27:42
Postat av: Anna

Hej!



Hittade till din blogg nu idag och kommer att följa den under din resa



Jag funderar själv på en operation och bad min husläkare om information och hon skulle höra av sig till mig



Har du fått godkänt inför en operation och har du fått reda på hur lång tid det kan ta innan du får en operation



Skickar en stor kram till dig



Kram Anna

2011-01-17 @ 20:55:14
URL: http://storbantarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0