Datum för op!!

I går ringde jag Ersta för att se om jag fått något op-datum. Det hade jag! (Det låg även ett brev från Ersta hemma när jag kom från jobbet.)
Jag har fått op-tid måndagen den 4 april!! Och fredagen innan ska jag träffa narkosläkaren... Känns jätte bra att äntligen fått ett datum! Synd att det var Precis när jag ska börja mitt nya jobb...men jag har ju berättat för min chef att jag väntar på datum för op så hon är ju medveten om att det kan bli nästan när som helst. Får kanske skjuta på det nya jobbet några veckor...vi får se.. Jag står ju fortfarande kvar på "kortvarsel-listan" så opertionen kan ju bli av innan 4 april också!
Skönt att jag fick en op-tid 2 månader innan sommaren då hinner man ju bli lite fit for fight innan det blir jätte varmt! Känns så kul!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis, vad roligt för dig... nu har du verkligen ett datum då det kommer ske en stor förändring i dit liv



Lycka till och åter igen grattis till datumen



Kram Anna

2011-02-09 @ 21:06:40
URL: http://storbantarn.blogg.se/
Postat av: erica Sjöström

Grattis till att du fått tid. Jag väntar också på tid. Jag var på mitt möte 18 februari så jag får nog vänta ett tag till.

2011-02-23 @ 15:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0