Målvikt

Funderar lite över min målvikt. Jag tycker att 75 kg skulle vara lagom fast enligt BMI så skulle jag nog behöva gå ner till ca 70... Men jag har alltid sagt 75 och det är målet för mig!
Har ju bara 7 kg kvar till 75! Känns å otroligt bra! Känns så overkligt. Jag som alltid varit stor, är jag "smal" nu?
Det är svårt att prova kläder! Tar alltid med mig för stora storlekar till provhytten.. Och beställa kläder på internet är helt meningslöst just nu. Var ute med sambon i söndag och kollade kläder. Sambon hittade en outfit som han ville att jag skulle prova, en pennkjol och en senapsgul blus (det jag har på mig på bilden i min presentation) och det passade ju och blev jättefint! Känns så bra! Det jobbiga är att huvudet fortfarande inte hänger med...när jag tittar i speglen ser jag mig som jag alltid varit, stor. Hur ska man göra för att få hjärnan att komma i kapp?

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow vilken skillnad på korten måste kännas underbart.



Jag har så svårt att tro att jag kommer gå ner så mycket och bli smal. Tror att jag alltid kommer ligga runt 90 kg, ska bli så skönt när jag kommer under 90 kg, har drygt 3,5 kg kvar. Har gått ner ca 15 kg sen flytstart i slutet av okt.



En riktigt god jul till dig.



Kram Anna

2011-12-22 @ 07:49:22
Postat av: EllinorO

Men det är ju grymt. 7 kg kvar! Fatta du har snart gått ner till din dröm.

Ta in och njut.



Jag har satt målet 65 kg för de på fertilitetskliniken i Norrland vill att att jag går ner till mellan 70 och 65 kg för att få hjälp. Så det är mitt mål. Det är 63 kg dit. Helt otroligt mycket.

2011-12-22 @ 16:36:32
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0