Hemma efter 1 vecka

Hemma efter 1 vecka i Turkiet!! Vi har haft det jätte bra! Helt sjukt varmt bara! Ca 36 grader varje dag! ...tyvärr så var inte maten så bra. Men annars var hotellet fint och vi låg vid poolen/have varje dag och bara tog det lugnt och slappa. Men nu är dt skönt att vara hemma.
Borta bra men hemma bäst, så är det... =)

Kram på er.

Förresten vägde mig samma dag som vi drog till Turkiet!! Är nere på 2 siffrigt!! Ska väga mig i morgon bitti igen så får vi se vad viktyen ligger på!

Kommentarer
Postat av: Anna

WOW vad härligt för dig... så glad för din skull



Låter som ni hafe det kanon på semestern, vad skönt att komma iväg en sväng



Kram Anna

2011-08-03 @ 22:35:33
Postat av: Anna

Hej!



Hoppas att allt är bra med dig



Vart var det du gjorde din op?



Jag har blivit skickad till Bariatric på Sofiahemmet, få se hur lång tid det tar innan de hör av sig



Sköt om dig



Kram Anna

2011-08-10 @ 20:09:32
Postat av: MJ

Hej Anna!

Så kul att höra från dig lita då och då. Och höra hur det går för dig! Jag gjorde min op på Ersta.

Har du kollat upp Vårdgarantin som jag tipsade dig om förut? Bra att du inte ska op:a dig i Uppsala iaf. Där är väntetiden minst 2 år!

Lycka till!!

Kram

2011-08-10 @ 20:24:31
URL: http://ttypiskt.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Ett jätte grattis till din fina viktnedgång, måste kännas underbart och bara genom att du kan köpa kläder i en mindre storlek måste ju verkligen vara en bekräftelse på att det går jätte bra för dig



Hörde av mig till vårdgarantin och det var så de skickade mig till sofiahemmet så nu väntar jag på att de ska höra av dig



Sköt om dig



Kram Anna

2011-08-11 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0