Soppa

Är sååå less på soppor!! Mår illa bara jag tänker på Keldas färdiga soppor..! Köpte i dag färdig köttsoppa som jag sitter och mumsar på nu. Rätt ok faktiskt! Men vet fan inte om jag klarar 3 veckor till med bara soppa!

Annars mår jag rätt bra...har lite ont till och från..tar Alvedon regelbundet bara för att jag är rädd för att få ont. Mår bäst på kvällarna. Det är jobbigt att gå upp 7:30 varje morgon för att äta frukost även fast man är ledig..men men, bara att kämpa på.

Har precis skjutsat i väg sambon på fest. Det skulle va middag och allt! Vill också gå...men men får snällt sitta hemma i stället...lika bra har ändå inget att ha på mig...inte än iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0