Agraffer

I dag tog jag bort mina agraffer! Så skönt att bli av med dom och det gjorde inte ont alls! Sköterskan som tog bort dom var jätte duktig och trevlig! Det kändes bra! Nu ska jag bara tejpa ärren med kirurg-tejp i 6 månader rekomenderade hon.. Ju längre man tejpar desto finare blir ju ärren! Ska försöka tejpa så länge som möjligt! Det tar ju bara en minut att göra. Hon sa att man ska byta tejpen varje dag för det "klistriga" i tejpen hjälper tydligen till läknings-prosessen! Tänkt vilka fiffiga grejerd om kommer på! =)

I går åt jag glass och TOK dumpade!! Blev helt sjukt dålig fick springa in på toan och sen hade jag sjuk ont i magen 20-30 min! ...glassen var ens inte så god att det var värt det...aldrig mer glass!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Vad skönt att du gjort din op, hur tycker du att det känns så här efter?



Har du märkt nå mer mat som du inte kan äta?



Sköt om dig



Kram Anna

2011-04-19 @ 08:25:49
Postat av: MJ

Hej Anna!

Känns jätte bra att operationen äntligen är gjord och jag börjar må bra igen!

Tycker det fungerar bra med maten och så. Klart att man missar något mellanmål ibland men det går bra ändå!

Inget förutom glass som jag inte kan äta. Inte vad jag märkt än i alla fall!

Ha det bra!

Kram

2011-04-19 @ 09:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0