- 9 kg!

Ställde mig på vågen i morse, hehe, egentligen gör jag ju det varje dag men i dag så var det -9 kg!! Känns helt sjukt bra! Skönt!
Är fortfarande hemma och är sjukskriven. Har inte så mycket ork är mest inne och tittar på TV och så men i dag så tvättar jag faktiskt! Fick hjälp av T att bära ner tvätten innan han åkte till jobbet...nu ska jag bara försöka få upp den själv.. Får bära i omgångar tror jag.
Har tänkt att jag ska skriva ner hela min operationsberättelse också när jag fåt ork...men i dag känns som en bra dag så det är på G!

Efter som  att jag har såååå svårt att få i mig varma soppor så har jag börjat lite med mat! Har ätit mosad potatis och fiskbullar och det gick jätte bra! Har provat avocado också! Sjukt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0